Не че съм голям специалист ама и мойта кола така загряваше почти до 100 градуса и от изчетеното из форума приех, че е нормално. Но си спуках радиатора и сега колата ми държи малко над 80 и стига до малко под 90 (тия цифри са на око). Това според мен си е нормалната температура, ако отива към 100 явно има проблем.
Известие
Collapse
No announcement yet.
хора, помагайте!!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеНе е съвсем така.Имал съм случаи при които едни и същи марки и модели коли им сработват по различен начин перките.Понякога има разлика.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от diodi Покажи съобщениеНе че съм голям специалист ама и мойта кола така загряваше почти до 100 градуса и от изчетеното из форума приех, че е нормално. Но си спуках радиатора и сега колата ми държи малко над 80 и стига до малко под 90 (тия цифри са на око). Това според мен си е нормалната температура, ако отива към 100 явно има проблем.
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеВъзможно е, няма да споря. Но конкретно за боксер 1,6 двете перки трябва да въртят заедно. Едната няма да върти, ако примерно е изгорял бушона на климатика.
Comment
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеПървоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеВъзможно е, няма да споря. Но конкретно за боксер 1,6 двете перки трябва да въртят заедно. Едната няма да върти, ако примерно е изгорял бушона на климатика.) На него е едната перка и управлението на климатика, което от своя страна си има и собствен бушон. Обикновено гори главния.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеИмах предвид главния бушон, той е за "климатичната система" (свободен превод) На него е едната перка и управлението на климатика, което от своя страна си има и собствен бушон. Обикновено гори главния.
Comment
-
Хора проверих бушоните и не са изгорялиКакво друго може да е??????
Last edited by sexy_lady_666; d.m.y г., 11:50.
Comment
-
колеги цял ден с приятеля ми ровихме из колата и не открих нищо съществено но изключих дясната перка от буксата и при пред последната чертичка която е 100 градуса и ми се включи и лявата перка после звъннах на сервиз който се занимава само с алфа ромео -няма да му споменавам името и ми казаха че перка номер 1 ми се включва да охлажда на 90-92 градуса а перка номер 2 се включва инцидентно ако перка номер 1 не успее да охлади на 100 градуса
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеИзмъкнат щекер,прекъснат кабел,дефектен вентилатор.Ако някой не си е правил експерименти с колата 2-та вентилатора трябва да се въртят заедно. Верно че при някой марки двата вентилатора са независими и ако колата е ходила на майстор с подобно оплакване..... - нищо не се знае.Както беше отбелязано вече - предпазителите са отделни.Аз бих ги проверил отново.Да не се окаже че климатика не работи не защото е празна системата.
Comment
-
има къде да си мериме пишките!Човека иска помош и нека да не даваме грешни съвети,При недоразумения,нека ги подчертаваме.не че ми пука за вашия спор,но човека може да си развали колатаНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от diodi Покажи съобщениеНе че съм голям специалист ама и мойта кола така загряваше почти до 100 градуса и от изчетеното из форума приех, че е нормално. Но си спуках радиатора и сега колата ми държи малко над 80 и стига до малко под 90 (тия цифри са на око). Това според мен си е нормалната температура, ако отива към 100 явно има проблем.
П.С.Стига сте спорили за глупости,изписано е един том поне за перките на боксера,моля ползвайте търсачкатаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment